Terminarz konkursów przedmiotowych
Terminarz konkursów przedmiotowych w roku szkolnym 2013/14- etap szkolny
Terminarz konkursów przedmiotowych w roku szkolnym 2013/14- etap szkolny
Nazwa konkursu |
Termin |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Wojewódzki Konkurs Przyrodniczy |
13.11.2013r. |
Elżbieta Bury |
Wojewódzki Konkurs Języka Angielskiego |
20.11.2013r |
Małgorzata Gibek
|
Konkurs Matematyczny
|
14 listopad 2013r. |
Tomasz Wójtowicz |
Konkurs Polonistyczny/uczniowie klas V - VI/ |
21.11.2013r. - etap szkolny do 13.01.2013r. - etap miejsko/ gminny 3.03.2013r. - etap wojewódzki
|
Małgorzata Żuk |
Konkurs Recytatorski Poezji Dziecięcej /uczniowie klas IV - VI/
|
7 listopada - etap szkolny 21 listopada - etap miejski
|
Małgorzata Żuk |
Konkurs Ortograficzny/uczniowie klas V - VI/ |
17 października - Szkolny Konkurs Ortograficzny 6 listopada - "Ortomania" |
Małgorzata Żuk |
VIII edycja Międzynarodowego Konkursu Informatycznego "Bóbr" |
12 listopada 2013 |
Izabela Czabaj |
Zagadnienia do konkurów
WOJEWÓDZKI KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO
ETAP SZKOLNY
TERMIN: 20 LISTOPAD 2013r.
ZADANIA KONKURSOWE etapu szkolnego sprawdzają ogólny zakres wiedzy leksykalno-gramatycznej i umiejętności językowe określone w podstawie programowej: podstawowe struktury gramatyczne umożliwiające formułowanie wypowiedzi w odniesieniu do teraźniejszości, przeszłości i przyszłości, podstawowe funkcje językowe niezbędne do posługiwania się językiem w prostych sytuacjach dnia codziennego, podstawowe wiadomości o obszarze nauczanego języka.
LITERATURA: podręczniki szkolne i zeszyty ćwiczeń do języka angielskiego dla klas IV – VI zatwierdzone do użytku szkolnego.
VIII EDYCJA MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU INFORMATYCZNEGO "BÓBR"
Konkurs ma formę testu. Pytania testowe w konkursie Bóbr
są związane z posługiwaniem się komputerem i jego oprogramowaniem przy rozwiązywaniu różnych sytuacji i problemów, pochodzących z różnych zastosowań i przedmiotów nauczania takich jak: język ojczysty, język obcy, geografia, historia, sztuka, technika i oczywiście matematyka. Pytania dotyczą budowy komputerów, inne oprogramowania użytkowego. Pytania często związane są również z kulturą i językiem. Wiele pytań umożliwia uczniom wykazanie się umiejętnością algorytmicznego myślenia. Zadania są testowe. Należy wybrać jedną poprawną odpowiedź spośród czterech możliwych lub wykonać inne czynności, o których jest mowa w zadaniu.