Ogrodnicy z klasy czwartej

Dlaczego warto uprawiać rośliny doniczkowe? - zgłębiający temat, uczniowie klasy czwartej, przygotowali ciekawe kompozycje roślinne w szkle.

Na ławkach pojawiły się sadzonki roślin, ziemia ogrodowa, piasek, ozdobne kamyczki, muszelki, mech i naczynia szklane. Podczas pracy dzieci dyskutowały i rozmawiały na temat hodowli roślinnych i ich roli w naszych mieszkaniach. Uczniowie zgodnie stwierdzili, że wśród roślin lepiej się czujemy i odpoczywamy, że stanowią miłe dla oka wrażenie. „Zwykła” zielistka czy kalanchoe pięknie prezentowały się w szkle, ozdobione mchem i kamyczkami.

Elżbieta Bury

Obraz:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=2240871029422128&set=pcb.2240871269422104


Powrót do listy


Baner Ministerstwa Edukacji Baner Kuratorium Oświaty Baner FB Baner FB Baner gmina Prudnik Baner galerie zdjeć

Kartka z kalendarza

Dziś: sobota, 8 listopada 2025r. r., 312 dzień roku.

Imieniny: Seweryna, Bogdana, Klaudiusza

Wschód słońca: 06:50
Zachód słońca: 16:15

Niezależnie od tego, jak bardzo lubisz lody, nie sprawiałoby ci przyjemności, gdyby ktoś wciskał ci je do gardła. Nigdy nie będziesz szczęśliwy robiąc rzeczy, których nie chcesz robić. Dlatego Bóg dał człowiekowi wolną wolę, aby mógł wybierać rzeczy, które lubi, zamiast zmuszać go, aby je zaakceptował.

- Fulton John Sheen

Nowe galerie zdjęć

Miniaturka

BohaterON w naszej szkole 2022

35 zdjęć
Zobacz
Miniaturka

Światowy Dzień Pluszowego Misia w Przedszkolu „Pod Kasztanem”

24 zdjęcia
Zobacz

Najlepsze przedszkole i najlepsza szkoła, to ta w Moszczance.

Wszelkie prawa zastrzeżone dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Moszczance ©. Copyright 2025

Zaprojektowane przez: Firma WebInspiracje. Najlepsze strony dla szkół i przedszkoi.

Wyskakujące okno - grafika robota ostrzegająca przed otwarciem nowego okna

Ostrzeżenie przed otwarciem nowego okna

Kliknięty element przeniesie Cię do nowej karty lub okna przeglądarki. Czy chcesz to zrobić?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Poemat_Boga-Cz%C5%82owieka#Poemat_Boga_Cz%C5%82owieka_a_Stary_Testament