W kwietniu klasa IV i V nawiązała kontakt z rówieśnikami z dwóch szkół: z Turcji oraz Włoch. Założeniem przedsięwzięcia było szlifowanie języka angielskiego poprzez indywidualną korespondencję. Na początku współpracy każdy z uczniów wybrał swojego bliźniaka korespondencyjnego i w pierwszym liście opisał swoją osobę, rodzinę, upodobania i ciekawostki dotyczące najbliższego środowiska. Do listów dzieci dołączyły rysunki, zdjęcia, a nawet drobne upominki.

Już po otrzymaniu pierwszej korespondencji uczestnicy projektu odkryli, że język, którego uczą się w szkole daje wiele możliwości. Od włoskich kolegów dowiedzieli się, że Ci mieszkają w dwóch miasteczkach Laterina i Ponticino, zaś tureccy uczniowie pochodzą z miasteczka o nazwie Zonguldak. Informacje te zainspirowały uczniów, aby sprawdzić na mapie, gdzie znajdują się te miejsca i jak daleko są oddalone od Moszczanki. Tego typu współpraca pozwala rozwijać umiejętności uczniów w wielu obszarach. Dzieci poszerzają wiedzę na temat (...)
Czytaj całą aktualność +
Data: 2016-05-24